3 případové studie, jak design pomohl mým klientům zvýšit konverze, návštěvnost webu a prodej.
REDESIGN WEBU A CORPORATE IDENTITY  CHYTRÝ HONZA​​​​​​​

UX a UI design
Studie řešení, intuitivní ovládání formulářů
Individuální formuláře a filtrování, přehledné zpracování

Zadání: Navrhnout logo, veškerou komunikaci a web včetně UX  i UI řešení pro Chytrý Honza a.s. + mobilní  a webová aplikace honzuvklient (webová aplikace pro finanční poradce) + redesign webu a CI bonnet.cz
Požadavky: Všechny domény v podobném designu. Nový svěží look a layout.
REDESIGN OBALŮ LYOFYLIZOVANÉHO OVOCE VITACUP

Zvýšení konverze o 87 % během 2 měsíců
Obalový design, tvorba loga
12 snadno rozeznatelných příchutí
Výřez v obalu pro nahlédnutí na produkt

Zadání: Návrh obalů (sleeve) pro všechny příchutě ovoceVitacup.
Požadavky: Vytvořit lákavé, poutavé a nepřehlédnutelné obaly sirupů. Každá příchuť se specifickou barvou. Základní barva v odstínu ovoce
REDESIGN WEBU A CORPORATE IDENTITY UNICAREAL

Zvýšení konverze o 87 % během 2 měsíců
UX design, webdesign, tvorba loga a CI, kampaně
Vstupní studie a analýza stávajícího webu a loga, rešerše konkurence Individuální komponenty formulářů

Zadání: Navrhnout redesign webu a UX řešení pro realitní kancelář.
Požadavky: Přehledné vyhledávání a zadávání s jednoduchým formulářem a s nativní orientací. Netradiční a originální design.  Barevnost dle psychologie a dle oboru.
Back to Top